torsdag 13 oktober 2016

Snödroppsresa februari 2017


Tack vare Lotta, som läst här på bloggen att jag gärna vill göra en snödroppsresa till England, har jag nu kunnat boka en sådan.
http://www.favoritresor.se/favoritresor/Resor-till-england-skottland-wales/Skira-snodroppar-i-the-Cotswolds/









Tyvärr var alla enkelrum upptagna så jag behöver någon som vill resa med och dela rum med mig.
Det går att flyga från Landvetter även om det blir lite väntetider både på ut och hemresan men hellre det än att först behöva ta sig till Stockholm.
Reskompis har jag fått och bokningsavgiften är betald. En resa jag verkligen ser fram emot.

Det skall bli sååå roligt!

6 kommentarer:

  1. Låter som en helt fantastisk resa, vad gör väl lite väntetider :) Hoppas verkligen att du hittar någon att dela rum med annars får du be Sune :)
    Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Härligt, Birgitta! Din vinter är räddad!
    Kram
    Marta

    SvaraRadera
  3. Vill, vill, vill men kan inte. Det är priset jag betalar för att jag valt att avsluta min anställning till årsskiftet. Det återstår egentligen sju år till pensionen men jag prioriterar om och väljer att gå hem snart.
    Skulle otroligt gärna följa med på resan men nu när jag gjort detta val måste jag välja. Mitt val blir min trädgård plus alla omkring mig som jag vill ge av min tid.
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du hittar någon som hänger på! Har förstått att snödroppar hör till dina favoriter.
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Är det någon jag gärna skulle dela rum med är det ju du Birgitta, men av hälsoskäl vågar jag inte binda mig med löften. För en gångs skull också ett pris som min plånbok skulle kunna klara av. Säger som övriga: Hoppas att du hittar en bra rumskompis. Så svårt borde det inte vara?! Jag kan se framför mina ögon hur fantastiskt det måste vara att se alla möjliga snödroppar moch "nörda" sig lite mer i dessa små vårens budbärare.
    Lycka till Birgitta!
    /Anja

    SvaraRadera
  6. Jeg skulle veldig gjerne vært med på en sånn tur :-)) Ryktet sier at jeg snorker, så jeg tar helst enerom ;-D God helg!

    SvaraRadera